چهارشنبه، 26 ارديبهشت، 1403

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

previous arrow
next arrow
Slider

افتتاحیه ستاد مشترک محمدی کیادهی و جناب رئیسی

افتتاحیه ستاد مشترک محمدی کیادهی و جناب رئیسی در مسجد بندار خیل برگزار شد

افتتاحیه ستاد مشترک محمدی کیادهی و جناب رئیسی در مسجد بندار خیل برگزار شد

 

برای نخستین بار در کشور و با ابتکار «محمدحسن محمدی کیادهی» رقم خورد؛

 

 

افتتاح ستاد انتخاباتی مشترک با آیت الله سید ابراهیم رییسی

 

 

اشاره/ برای نخستین بار و با ابتکار «محمدحسن محمدی کیادهی»، ستاد انتخاباتی مشترک این نامزد دور ششم شورای شهر با آیت الله سید ابراهیم رییسی کاندیدای ریاست‌جمهوری دوره سیزدهم در یکی از محلات پرجمعیت مرکز استان مازندران افتتاح شد، اقدامی که تحسین و ستایش ستاد مرکزی آیت الله رییسی در تهران را به دنبال داشت.

 

محمدحسن محمدی کیادهی در مراسم افتتاحیه که با حضور خیل عظیمی از مردم همراه بود، خطاب به حاضران گفت: من کوچکتر از آن هستم که برای شما نامزدی را معرفی کنم و از شما بخواهم به وی رأی بدهید و اگر امروز مسجد محل را به عنوان ستاد مشترک با آیت الله رییسی در نظر گرفتم، این ایده را از شما مردم گرفتم چون هر جا که رفتم دیدم اقبال عمومی جامعه و نگاه شما مردم به آیت الله رییسی تا چه اندازه ویژه است.

 

وی همچنین این اقدام را همراستا با استراتژی ستاد مرکزی آیت الله رییسی و توصیه شخص ایشان دانست که بر «هر خانه یک ستاد» تأکید داشتند و تلاش کردند کارها را به مردم واگذار کنند تا مردم با رضایت قلبی، کمپین انتخاباتی این «سید خراسانی» را به جلو ببرند.

 

عضو چهار دوره شورای شهر ساری در ادامه گفت: جامعه به خاطر بی‌برنامگی و بی‌توجهی برخی مدیران دولتی، دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی بسیار شده و مردم باور دارند آیت الله رییسی این توان، ظرفیت و شهامت را دارد که فرایندهای نادرست را اصلاح کند.

 

محمد حسن محمدی کیادهی در همین رابطه ادامه داد: حضور آیت الله رییسی هم در آستان شریف قدس رضوی(ع) و هم در جایگاه ریاست قوه قضاییه، مایه آرامش و رضایت مردم شد به‌ویژه انجام حدود سی سفر استانی برای حل مشکلات حوزه اقتصاد، تولید و اشتغال برای مردم خاطره خوبی بر جای گذاشت ازجمله سفری ایشان به ساری برای حل گره شرکت چوب و کاغذ مازندران و همین عملکرد موجب شد امروز بخش قابل توجهی از جامعه، به این سید محرومان اقبال نشان دهند.

 

کاندیدای ششمین دوره شورای شهر ساری در ادامه به شعار انتخاباتی خود –ما قدر داشته‌هایمان را می‌دانیم- اشاره کرد و گفت: در سال 57 ما یک تعدادی «نداشته» و یک تعدادی هم «داشته» داشتیم.

 

محمدی کیادهی به «نداشته‌ها» اشاره کرد و گفت: همین محله از محلات محروم شهر ساری و فاقد آسفالت، آب شرب بهداشتی و بسیاری امکانات دیگر بود اما در عین حال «داشته‌ها»یی چون ایثار،  فداکاری، صداقت و روحیه دستگیری از هم داشتیم.

 

وی به طرح های توسعه و آبادانی صورت گرفته اشاره و خاطرنشان کرد: امروز این روستا آسفالت، آب شرب، مدرسه، مسجد و زیرساخت‌های پیشرفته مخابراتی دارد یعنی نداشته‌های دیروز ما به داشته تبدیل شد ولی چه شد که قدر داشته‌های امروز خود را نمی‌دانیم و نگران برخی نداشته‌ها چون ایثار، فداکاری، شهادت‌طلبی که سال‌ها قبل از آن برخوردار بودیم و به برکت همین داشته‌ها، انقلاب و دفاع مقدس را تا پیروزی پیش بردیم، نیستیم.

 

کاندیدای ششمین دوره شورای شهر ساری با اشاره به اتفاقات شورای شهر مرکز استان و انحلال آن نیز تأکید کرد: اگر موج پول‌های حرام را به انتخابات تزریق نمی‌کردند و مردم را به اشتباه نمی‌انداختند، شاهد چنین انحرافاتی در پارلمان شهر نبودیم چون محال است که مال حرام و گام خطا نتایج ماندگاری در پی داشته باشد.

 

وی در نهایت از مردم خواست هم در انتخابات ریاست جمهوری دور سیزدهم، هم در انتخابات میاندوره‌ای خبرگان ساری که در پی درگذشت مرحوم آیت الله طبرسی رحمه الله علیه برگزار می‌شود و هم در شورای شهر دور ششم که بسیار مهم و حساس است، با نیّت قربه‌الی‌الله رأی دهند و بدانند هر یک برگ رأی سالم و پاک، می‌تواند فردای شهر و کشور را تضمین کند.