پنج شنبه، 27 ارديبهشت، 1403

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

previous arrow
next arrow
Slider

پیام محمدی کیادهی به مناسبت روز جهانی قدس

بسم الله الرحمن الرحیم القدسُ لنا ....... و اللهُ بِقُوَّتِهِ مَعَنا .

بسم الله الرحمن الرحیم


القدسُ لنا ....... و اللهُ بِقُوَّتِهِ مَعَنا .


(قدس شریف متعلق به ما (فلسطینیان) است و خدا نیز با قدرت خود، پشت و پناه ماست.)

فرارسیدن روز جهانی قدس، روز مبارزه با غاصبان صهیونیست و تجدید عهد با قدس شریف را گرامی می‌داریم.

اسراییل غده سرطانی است که به تعبیر بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی باید از صفحه روزگار محو شود و فلسطین نیز زخم کهنه جهان اسلام است که باید با مشارکت و حمایت همه مسلمانان منطقه و جهان، به دامن اصلی خود بازگردد و التیام یابد.

امروز بیش از 70 سال از اشغال این گوشه از جهان اسلام و اندوه فلسطین می‌گذرد، اشغالی که با حمایت همه دول غربی به‌ویژه انگلیس و آمریکا انجام گرفت و تا امروز نیز با حمایت همین دولت‌های استکباری ادامه یافت.

اگر امروز رهبران تل‌آویو جمهوری اسلامی را دشمن شماره یک خود می‌دانند یکی از دلایل عمده آن «روز قدس» است چون با خود تصور می‌کردند پس از شکست اعراب در جنگ‌های شش روزه و پیمان صلح کمپ دیوید، همه مسلمانان و اعراب فلسطین را فراموش کردند اما امام روح‌الله با ابتکار خود، همه معادلات آنان را در هم پیچید و قدس و ظلمی که بر فلسطینیان رفته و می‌رود را در مقابل دیدگان مردم جهان برجسته کرد تا جایی‌که در برخی موارد دول اروپایی و آمریکا نیز از خشونت عریان رژیم غاصب اسراییل علیه غیرنظامیان و زنان و کودکان انتقاد کردند.

شیوع کرونا موجب شد امسال برگزاری هر نوع تجمع و راهپیمایی در مازندران و بسیاری از مناطق کشور و حتی جهان، ممنوع باشد و ما هم برای احترام به حوزه سلامت به دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا عمل می‌کنیم و تلاش می‌کنیم در فضای مجازی، نمادهای ظلم و ستم رژیم اشغالگر و مظلومیت فلسطینیان را برجسته کنیم اما با قدس شریف و آرمان‌های امام و رهبری تجدید پیمان می‌کنیم که این خط مبارزه را تا رهایی زنجیرهای اشغال ترک نکنیم.

یاد همه شهیدان محور مقاومت و انتفاضه را گرامی می‌داریم و در این آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روح عرشی و آسمانی آنان سلام و صلوات می‌فرستیم.
به امید ظهور امام عصر حضرت صاحب الزمان(عج) و آزادی کامل قدس در سال 1400.

محمد حسن محمدی کیادهی