چهارشنبه، 26 ارديبهشت، 1403

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

previous arrow
next arrow
Slider

پیام تبریک محمدی کیادهی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع)

بسم الله الرحمن الرحیم میلاد مسعود کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) بر همه شیعیان آن امام آسمانی مبارک باد.

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد مسعود کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) بر همه شیعیان آن امام آسمانی مبارک باد.


نیمه ماه مبارک رمضان برای جهان تشیع یک اتفاق مبارک دارد که تولد امام حسن مجتبی (ع) است، امام کریمی که در طول حیات مبارک خود، به‌رغم این‌که همواره در کمین دشمنان و بدخواهان اُموی بود اما هرگز نیکی به خلق‌الله و دستگیری از نیازمندان را فراموش نکرد و درسی در کرامت و اکرام به همه مسلمانان داد که روز ولادتش به روز «اکرام و تکریم خیّرین» نامگذاری شد.

آن امام که فرزند زهرای اطهر(س) و علی‌بن‌ابیطالب(ع) بود، درسی در عطا و کرامت به همه ما داد که ماندگار شد. بعدها از زبان ائمه روایات و سخنانی درخصوص کرامت امام حسن مجتبی(ع) نقل شد که تاریخ نیز آن را تأیید کرد ازجمله این‌که در بخشیدن، به‌گونه‌ای می‌بخشید که گویا چیزی نبخشیده و در انتظار قدردانی و تشکر نیست و بخشیدن و عطا را وظیفه خود می‌داند.

امروز و در میانه مشکلات اقتصادی ناشی از کرونا، خیّرین استان نیز به پیروی از آن امام همام، در همه امور از آموزش و پرورش، حوزه سلامت و دستگیری از ایتام و مستمندان ورود کردند و هر روز شاهد این حضور خیرخواهانه و نوع‌دوستانه هستیم.

در این ماه صیام دعا می‌کنیم وجود خیّرین ارجمند قرین سلامت باشد و اجر و پاداش این دنیا و آخرت خود را از عنایت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) بگیرند.


محمد حسن محمدی کیادهی
عضو چهار دوره شورای شهر مرکز استان مازندران