پنج شنبه، 27 ارديبهشت، 1403

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

previous arrow
next arrow
Slider

حمایت محمدی کیادهی از منصورعلی زارعی در بلاتکلیفی مدیریت شهری

منصورعلی زارعی  رییس مجمع نمایندگان  مازندران در مصاحبه اخیر خود در مورد  اتفاقات  اخیر مدیریت شهری در  ساری

منصورعلی زارعی  رییس مجمع نمایندگان  مازندران در مصاحبه اخیر خود در مورد  اتفاقات  اخیر مدیریت شهری در  ساری

 

 گفت: بیش از ۴۵ روز است که مرکز استان مازندران  بدون شهردار و  سرپرست بوده و تا به امروز وزارت کشور هم جهت برون رفت از این بحران اقدام مناسبی انجام نداده و علیرغم تدابیرمسئولان استان این موضوع در حال تبدیل شدن به یک معضل اجتماعی به دلیل عدم انجام خدمات مناسب به شهروندان است.


منصورعلی زارعی با بیان اینکه نظارت  مستقیم بر عملکرد و رسیدگی به تخلفات شهرداران  و شوراها بر عهده وزارت_کشور است، اظهارکرد: با کمال تاسف چندین ماه است که چند شهر استان_مازندران به ویژه مرکز استان با مشکل_جدی در این حوزه مواجه شده است.
وی افزود: در حال حاضر بیش از ۴۵روز است که مرکز_استان بدون شهردار و سرپرست بوده و کل اعضای_شورای_شهر نیز به علت جرائم_متعدد در اختیار مرجع_قضایی هستند.
رییس مجمع نمایندگان مازندران تصریح کرد: تا به امروز وزارت کشورهم جهت برون رفت از این بحران اقدام مناسبی انجام نداده است وعلیرغم تدابیر مسئولان استان مازندران این موضوع در حال تبدیل شدن به یک معضل اجتماعی به دلیل عدم انجام خدمات مناسب به شهروندان است.
زارعی خاطرنشان کرد: طی ۱۰ روز گذشته نیز اقدامات قانونی در استانداری_مازندران انجام و جهت رسیدگی و اعلام نتیجه به وزارت کشور ارسال شد.
وی با بیان اینکه در شرایط خاص کرونایی حاکم بر جامعه ممکن است این تاخیر در انجام خدمات نارضایتی مردم را در پی داشته باشد، گفت: با توجه به شرایط امید است وزارت کشور با قید فوریت موضوع را بررسی و نتیجه را به استانداری مازندران ابلاغ کند.
رییس مجمع نمایندگان مازندران یادآورشد: باتوجه به مسئولیت مستقیم وزارت کشور در مورد نظارت بر کار شوراها و شهرداری ها در این ارتباط نامه ای به وزیر کشور ارسال شده و منتظر پاسخ آن ها در این مورد هستیم...