چهارشنبه، 26 ارديبهشت، 1403

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

previous arrow
next arrow
Slider

اقدام هوشمندانه و موثر مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران

پیگیری حقوقی جناب  دکتر حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص توهین مدیرعامل پرسپولیس به مردم مازندران

پیگیری حقوقی جناب  دکتر حسن رنگرز مدیر کل ورزش و جوانان استان در خصوص توهین مدیرعامل پرسپولیس به مردم مازندران

 

محمدی کیادهی مدیرعامل باشگاه استقلال ساری در پست اینستاگرامی خود با انتشار خبر پیگیری حقوقی آقای رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درخصوص توهین مدیرعامل پرسپولیس به مردم مازندران، این کار را یک اقدام مفید، موثر و هوشمندانه دانسته است.

 ورزش مازندران سهم بزرگی در ورزش کشور و جهان دارد و این برکسی پوشیده نیست. همچنین یک سوم مدال آوران المپیک از آن مازندرانی ها بوده است. و در فوتبال لیگ برتر 63 بازیکن مازندرانی حضور دارند که این  نشان می دهد سهم و وجود ما در ورزش کشور بسیار بزرگتر از استان های دیگر بوده است.

نباید اجازه دهیم افرادی اینچنین به این خطه و این استعدادها توهین می کنند  و نگذاریم توهین ها ذره ای به ورزش و ورزشکاران مازندرانی لطمه وارد کند.

جناب دکتر رنگرز مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان مازندران در سفر به تهران ضمن ارایه مراتب اعتراض استان به دستگاه ورزش کشور و باشگاه پرسپولیس، پیگیری حقوقی موضوع؛ خواستار توضیح مسئولان باشگاه پرسپولیس در خصوص این اتفاق موهون از مسئولان در مواجه با مسائل حساس شد.

امید است دستگاه های ذیربط بتوانند برخوردی داشته باشند که دیگر افراد در هر جایگاهی نتوانند به این مردم و استان توهین کنند.