چهارشنبه، 26 ارديبهشت، 1403

ما را در فضای مجازی دنبال کنید

previous arrow
next arrow
Slider

دیدار محمدی کیادهی رئیس باشگاه استقلال ساری با جناب دکتر رنگرز مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران

   دیدار مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران با محمدی کیادهی رئیس باشگاه استقلال ساری صبح دوشنبه مورخ 21 مهر

 

 دیدار مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران با محمدی کیادهی رئیس باشگاه استقلال ساری

صبح دوشنبه مورخ 21 مهر

محمدی کیادهی رئیس باشگاه استقلال ساری با حسن رنگرز مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان استان مازندران دیدار کردند.

در این جلسه که در سالن همایشات اداره کل ورزش برگزار شد، قهرمانان و مدال آوران تیم باشگاه استقلال ساری نیز حضور داشتند.در ابتدا محمدی کیادهی رئیس باشگاه استقلال ساری که در تمامی عرصه های ورزشی و سیاسی شهر ساری و استان مازندران فعالیت های مهمی انجام داده اند و نقش به سزایی در پیشرفت ورزش مازندران داشته اند، ضمن عرض تبریک انتصاب دکتر رنگرز بیان کردند؛ فضای به وجود آمده از انتصاب جنابعالی  سرشار از شور و شعف بوده و امیدواریم این فضا همچنان ادامه داشته باشد. ما بسیار خرسندیم که مدیری از جنس ورزش در این جایگاه قرار گرفته است کسی که خود در میدان های ورزشی فعالیت داشته و مدال آور و قهرمان بوده و از نزدیک با مشکلات و دشواری ها آشنا بوده و لمس کرده است.

ایشان ادامه دادند؛ باشگاه استقلال ساری که فعالیت خود را از سال 65 آغاز کرده است. در ابتدا فوتبال آقایان را از دسته یک استان به دسته دو کشور صعود کردیم و در لیگ برتر امیدهای کشور هم حضور داشتیم. و اولین موسس مدرسه فوتبال در استان مازندران در کارنامه باشگاه استقلال ساری قرار دارد. 

در ادامه ایشان اظهار داشتند؛ کمتر باشگاهی در کشور هست که در رشته های مختلف تیم داری کرده باشد.

در سال قبل و در دیداری که با جناب خیابانی در دفتر باشگاه استقلال ساری صورت گرفت ایشان فرمودند حتی باشگاه های معروف لیگ های اروپا نیز از این تعداد تیم در زیرمجوعه باشگاه های خود برخوردار نیستند و این مهم تنها با وجود یک مدیریت خوب و با پشتکار عالی انجام خواهد گرفت.

محمدی کیادهی بیان کردند؛ تیم باشگاه استقلال ساری اولین و تنها تیمی بوده که به ورزش بانوان پرداخته است. در واقع بانوان در عرصه ورزش نادیده گرفته می شوند و ما این تابو را از بین بردیم و به بانوان ارزش دادیم چرا که بانوان مازندرانی لایق بهترین ها هستند. تیم فوتسال بانوان باشگاه استقلال ساری در لیگ برتر کشور حضور دارند. و ما توانستیم چندین ملی پوش بانو به کشور معرفی کنیم که این نشان می دهد ورزش بانوان در کنار ورزش آقایان باید حمایت شوند. 

و نکته مهم این است که تمامی کارها بدون حمایت از اداره ورزش و مدیر کل سابق بوده و تمامی هزینه ها به عهده اینجانب بوده و اینکه مدیر کل نه تنها حامی نبوده بلکه برای پیشبرد اهداف باشگاه سنگ اندازی کرده و مانع کار باشگاه بوده است.

هزینه های تیم داری بسیار سهمگین و زیاد می باشد که تنها بخشی کمتر از 30 درصد توسط دستگاه های دولتی پرداخت می شود و مابقی به عهده خود باشگاه بوده و اسپانسری صورت نگرفته است.

ایشان ادامه دادند؛ من خود از جانبازان دفاع مقدس بوده و همواره در خدمت وطن و خدمت به خلق بوده ام و این برای من بسیار ارزشمند است که بتوانم برای پیشرفت کشورم فعالیت انجام دهم و از زمان جنگ تحمیلی تا به الان هیچ وقت از پا ننشسته ام و همواره در تمامی عرصه های سیاسی و ورزشی نقش پررنگی داشته ام.

 بعد از پایان صحبت های محمدی کیادهی و معرفی اعضا و کادر باشگاه استقلال ساری و بازیکنان راه یافته به تیم ملی، جناب دکتر رنگرز صحبت های خود را آغاز نموند.

 جناب رنگرز بعد از عرض سلام و اخلاص بیان کردند؛ از جناب کیادهی، دوستان و سرمایه های ورزش استان سپاسگزاریم که کیادهی عزیز خادم ورزش است و این مایه توفیق من است که در خدمت شما هستم. خدارو شکر می کنم که خدمت به جناب کیادهی و جناب بارانی باعث افتخار من است. من به عنوئان جزء کوچکی از ورزش استان در اینجا حضور دارم. به نظر من خدمت به ورزش و ورزشکاران و جامعه ورزش یک توفیق الهی است. 7 مدال از 21 مدال المپیک را ورزشکاران مازندرانی کسب کرده اند و این نشان می دهد ظرفیت مازندران در حد بین الملی است ولی آنچه شایسته و بایسته است به آن توجه نمی شود.

ادامه دادند؛ یک فرآیندی به طور اتفاقی در گردنه قرار گرفتند و این برای ورزش مازندران بسیار تأثیر گذار بوده است. در فوتبال 63 بازیکن مازندرانی در لیگ برتر کشور حضور دارند که این نشان می دهد که سهم و وجود ما در این کاربسیار زیاد بوده است.

جناب رنگرز اذهان داشتند؛ از دوستانی که در مجموعه باشگاه استقلال ساری زحمت می کشند بی نهایت سپاسگذاریم. تیم داری در این شرایط و با عدم حمایت ها و کارشکنی ها و کم لطفی ها بسیار دشوار است. حمایت مالی از تیم ها در استان مازندران در سطح پایین قرار دارد و مازندران به جای جذب اسپانسر بیشتر در راستای اسپانسر گریزی داشتیم. لذا ریشه دار بودن باشگاه استقلال ساری و استمرار و پایبندی نشان دهنده این است که این تیم دارای مدیریت قوی با پشتکار زیاد بوده است. خدمتی که شما به مردم کردید خروجی آن کاهش حضور افراد در زندان ها و مراکز ترک اعتیاد و درواقع کاهش ناهنجاری های اجتماعی می باشد.  هر اندازه در ورزش امثال جناب کیادهی محفلی برای حضور استعداد های جدید ایجاد کردند به همان اندازه از آسیب های اجتماعی کم شده است. 

باشگاهی که در طیفی از تیم های متنوع  ورزشی فعالیت می کند بسیار سخت است. و از جمله باشگاه هایی هستید که در بخش بانوان فعالیت کرده و از آن ها حمایت کردید. ورزش بانوان برای سرمایه گذاری در بخش خصوصی جاذبه ندارد. و این که تا در حوزه ی تیم داری و حضور بانوان در لیگ کشوری از طرف باشگاه حمایت شده اند قابل تقدیر است.  قطعاً ریل های فنی را به درستی گذاشته اید که ملی پوش به کشور معرفی کرده اید و این اوج یک فعالیت تیمی و باشگاهی می باشد.

دکتر رنگرزادامه دادند؛ فرق جناب محمدی کیادهی و جناب بارانی با دیگران در این است که بی منت تلاش می کنید خروجی آن ها حضور در میدان های ملی و جهانی می باشد. و. این که آن زمان جان تان را در میان گذاشته اید و جنگید و اکنون نباید مورد بی مهری قرار بگیرید. 

ورزش بستر مناسبی دارد و کارکرد دربخش فرهنگی و ورزشی بسیار متنوع است.امیدوارم جایگاه باشگاه به عنوان عنصر در جامعه دیده شود و به معنای واقعی حمایت هایی از طرف قانون گذار اعمال شود. اگر این مشوق ها دیده نشود و ایجاد انگیز نشود ما با مشکلات زیادی روبه رو خواهیم شد. ما باید بستری محیا کنیم که جامعه به سمت ملی شدن حرکت کند.  جناب کیادهی بسیار مدیر ارزشمندی بوده که در راستای ورزش استان مازندران فعالیت های گسترده و نقش چشم گیری داشته اند و مقامشان قابل تقدیر است. امید دارخم با همین بضاعت حداقلی دوش به دوش و همگام با شما در پیشبرد اهداف ورزش ساری و مازندران حرکت کنیم.  و این که آقای کیادهی در خط مقدم این خدمت هستید خداوند به شما عمر با عزت و سلامتی و برکت اهدا کند.

گزارش: فائزه لاری دارابی